Kan ik zelf rapporten maken?

De kleinste QicsTime-klant heeft 2 medewerkers en de grootste ruim 1000. Een gemiddelde QicsTime-klant heeft tientallen medewerkers. De grootte van een bedrijf maakt voor QicsTime dus niet uit.

De systeemeisen van QicsTime kunt u terugvinden in ons Online Service Center: Systeemeisen

Bij de implementatie van QicsTime heeft u meteen beschikking over meer dan 50 standaardrapportages die u helpen bij het beheren en monitoren van uw urenadministratie en uitvoeren van uw facturatie.

Heeft u niet genoeg aan de standaardrapporten en wilt u de beschikking hebben over andere rapportages? Dat is mogelijk. De rapportages in QicsTime zijn ontwikkeld met behulp van de software van Microsoft Reporting Services. Met Report Server kunnen ook andere rapportages gemaakt worden. Wij kunnen uw bestaande QicsTime-rapportages hiervoor geschikt maken. Deze rapportages kunnen dan in Report Server gebruikt worden en hoeven niet geheel opnieuw gemaakt te worden.

Indien u overweegt om gebruik te gaan maken van Report Server, dan horen wij dat graag. Wij kunnen u helpen met het opzetten van Report Server, het omzetten van de bestaande QicsTime rapporten en het ontwikkelen van rapportages op maat.

Wilt u nog een stap maken met uw rapportages en analyses en/of wilt u data van QicsTime combineren met data van uw financiële administratie(s)? Kijk dan op www.qicsanalytics.nl

U kunt kiezen voor het prijsmodel dat het best bij uw situatie past:

  1. U betaalt eenmalig een bedrag voor de software- en gebruikerslicenties. Daarnaast betaalt u jaarlijks  een bedrag voor support en onderhoud.
  2. U betaalt een bedrag per maand gedurende de gehele periode dat u gebruik maakt van onze software.

Download hier de QicsTime prijslijst om te kijken wat QicsTime voor uw bedrijf zal kosten.

De contractduur is afhankelijk van welk prijsmodel u kiest.

  • Schaft u QicsTime aan middels een eenmalige investering, dan hanteren wij een contractduur van 1 jaar, met 3 maanden opzegtermijn.
  • Betaalt u een vast maandbedrag? De contractduur is eveneens 1 jaar, met een opzegtermijn  van 1 maand.

Heeft u een vraag over QicsTime? Laat het ons weten en wij doen er alles aan om uw vraag zo snel en kundig mogelijk te beantwoorden.

Online Support Center

support.qics.nl

U kunt hier oplossingen vinden op de meest voorkomende problemen. Tevens vindt u hier handleidingen en instructievideo's.


support@qics.nl

Wij raden u aan een e-mail te sturen. Uw vraag wordt automatisch geregistreerd en snel opgepakt.

Interessante links

Releasenotes

Download update

Download AnyDesk voor Windows

Download AnyDesk voor MacOS

Bij spoed zaken:

071-750 15 32. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

Supportnieuws

In de nieuwsbrief is een standaard item Supportnieuws opgenomen. Hierin wordt maandelijks een actueel item voor onze klanten besproken. Hier vindt u de meest recente onderwerpen. Om de Qics nieuwsbrief te ontvangen kunt u zich hier aanmelden.

Ja, alle klanten van QicsTime hebben recht op updates. Updates verschijnen een aantal maal per jaar.

Ja. Indien er een update is, sturen wij u een e-mail met een link om de nieuwe versie te downloaden. Ook zijn de releasenotes terug te lezen op onze support website.

Qics bv is juridisch en economisch eigenaar van zijn eigen producten. In geval van een deconfiture bij Qics bv, zal een curator de rechten en plichten op de software bij een andere leverancier onderbrengen.

Wanneer onze Customer Service medewerker het vraagt, kunt u hier AnyDesk voor Windows of AnyDesk voor MacOS downloaden.

De koppelingen met andere software worden door ons en door onze partners onderhouden. U hoeft dus niet bang te zijn dat een koppeling niet meer werkt nadat er voor QicsTime of voor de gekoppelde software een update wordt geïnstalleerd.